Текущее время: 28 мар 2024 21:25

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 30 из 34
[ Сообщений: 510 ]
На страницу Пред.  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 19 апр 2020 18:17
Если что, мы тебя поддержим
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 20 апр 2020 00:52
I agree with Anders. You have our support and keep up the amazing work with this mod!
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 20 апр 2020 08:35
Thank you guys!
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 20 апр 2020 17:28
Кстати, предлагаю Хэлль-Барону назвать следующую версию Паком Волчьего Логова, как-то так
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 20 апр 2020 20:46
На каком-то из старых сайтов я нашёл следующее, возможно пригодится тебе и остальным нашим мапперам.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 21 апр 2020 11:26
Thank you, I already updated those textures. Mirrors, needs to work on original maps, I cannot get mirrors/portals via shader.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 22 апр 2020 20:08
Ещё один старый скрипт


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 26 апр 2020 12:27
Anders Basymowski писал(а):
Ещё один старый скрипт


Thanks for share. I will check it.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 26 апр 2020 12:55
HellBaron писал(а):
VENOM MOD - NEXT STAGES 2020-2021

1-FLAME TORCHES - MORE FRAMES FOR SMOOTH ANIMATION.
2-WATER SURFACES - REWRITE ALL WATER SHADERS REPLACING BLACKENING EFFECT WITH A BETTER TRASPARENCY AND ADVANCED EFFECTS .
4-REDRAW ALL LIGHT/LAMP TEXTURES.
5-REWORK TERRAIN SHADER.
6-REPLACE EXPLOSION FRAMES IN HD.
7-REPLACE TEXTURES OF THE TREES AND FOLIAGE.
8- COMPLETE REPLACEMENT OF MAPOBJECTS (CLONETUBES, CHAIRS, DECORATIONS, VEHICLES, ROCKETS ETC.)
9-REPLACE SKY TEXTURES.


To this list I will add, if helped by some expert programmer/modeler those features:

-cg_shadows 2 updated with support for Mds models (bugged on Rtcw 1.41).
-tessellated weapon models, fixed map textures for some of them.
-Flamethrower effect and range, with dlight from WolfMP.
-ejectbrass from WolfMP (already on RealRtcw)
-updated GL api to avoid graphic errors and enhance all the effects.
-untouched sound system (really don't need any modification over the khz range).
-widescreen fix without errors (no gameplay changes).

I think it's enough to make the best default Rtcw port.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 27 апр 2020 00:30
HellBaron писал(а):
HellBaron писал(а):
VENOM MOD - NEXT STAGES 2020-2021

1-FLAME TORCHES - MORE FRAMES FOR SMOOTH ANIMATION.
2-WATER SURFACES - REWRITE ALL WATER SHADERS REPLACING BLACKENING EFFECT WITH A BETTER TRASPARENCY AND ADVANCED EFFECTS .
4-REDRAW ALL LIGHT/LAMP TEXTURES.
5-REWORK TERRAIN SHADER.
6-REPLACE EXPLOSION FRAMES IN HD.
7-REPLACE TEXTURES OF THE TREES AND FOLIAGE.
8- COMPLETE REPLACEMENT OF MAPOBJECTS (CLONETUBES, CHAIRS, DECORATIONS, VEHICLES, ROCKETS ETC.)
9-REPLACE SKY TEXTURES.


To this list I will add, if helped by some expert programmer/modeler those features:

-cg_shadows 2 updated with support for Mds models (bugged on Rtcw 1.41).
-tessellated weapon models, fixed map textures for some of them.
-Flamethrower effect and range, with dlight from WolfMP.
-ejectbrass from WolfMP (already on RealRtcw)
-updated GL api to avoid graphic errors and enhance all the effects.
-untouched sound system (really don't need any modification over the khz range).
-widescreen fix without errors (no gameplay changes).

I think it's enough to make the best default Rtcw port.


That sounds great, HellBaron. Good luck with your work! :2beer:
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 13 авг 2020 15:09
Изображение

This is the first screen for the mod, was the 27 July 2013, when I first played Rtcw after a pause of at least 3 years, just before I retouched all the skins.. the mod was released 10 december 2014, but was a very basic work.

Изображение

The replacement of today.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 21 авг 2020 22:04
In parallel to an optimization of the hd package for the VR version of Rtcw I updated the mod adding some textures, for multiplayer and singleplayer, streamlined some junk and corrected the autoexec.cfg to avoid seeing Olaric's gibs in the aerial cutscene at the end of boss1.

Изображение


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось HellBaron 06 сен 2020 20:21, всего редактировалось 2 раз(а).
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 06 сен 2020 20:19
Изображение

Updated weapon textures for tesla, thompson, mp40, sten, fg42, colt, multiplayer german head skin and fixed textures for german helmets, untouched allied textures that still looks gorgeous.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось HellBaron 03 ноя 2021 18:17, всего редактировалось 1 раз.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 13 сен 2020 02:07
Изображение

Изображение

Some new textures, fixed some effects for nvidia version.

Edit of 09/14

I also completed the revision of water surfaces, adding some soft reflections for them, fixed gold bar reflections for nvidia, also for MP, default material won't work on those video cards.

Изображение

The old water shaders to work good look like "filters" for the engine, then with fog in the distance they become very dark, just like explosion marks, now this is less visible with new shaders, but the need of a good enhancement of the rendering is strongest than ever now in 2020.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось HellBaron 04 апр 2021 22:58, всего редактировалось 1 раз.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 28 ноя 2020 15:03
After a massive update for the nvidia build and the huge RealRtcw 3.1, I am proud to say that we have finally reached a mature step for updating the graphics in the original game. Today I updated Venom build with a couple of textures, fixed window reflections in trainyard and goblet effect, both fixes are for nvidia shaders. A small correction to complete this year's work (one of the few good things of 2020 honestly ..)

Hoping that the end of this pandemic is very near, I wish everyone a good winter and health. We have tons of mods to play this time!
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 30 из 34
[ Сообщений: 510 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 69 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB