Текущее время: 29 мар 2024 00:49

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Новая тема Ответить
Страница 1 из 8
[ Сообщений: 109 ]
На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 06 фев 2015 04:40










Note: I think if the RTCW was tested by Ronboy, many errors would still be found.
Последний раз редактировалось vicpas 21 фев 2015 20:45, всего редактировалось 2 раз(а).
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS.
СообщениеДобавлено: 07 фев 2015 01:34
vicpas писал(а):
Note: I think if the RTCW was tested by Ronboy, many errors would still be found.


That's true, but note that some of these "bugs" are only results of cheating, which mappers don't consider.
Most of the videos show actual bugs though, which proves that even the original maps aren't perfect.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 21 фев 2015 21:48
Hello comrades, I think the original authors of RTCW were thinking of giving us another enemy to fight like the one shown in pic below, taken from the movie Medal for Return to Castle Wolfenstein.
Вложение:
skel.JPG

There is a folder in the file pak0.pk3 called models/players/skel (shown on pic called skel-folder).
Вложение:
skel_folder.JPG

Files within the folder.
Вложение:
skel_files.JPG

Open files with Notepad.exe.
Вложение:
skel_files_open.JPG

Just do not have the textures for this character in the corresponding folder.

Some questions:
1 - Why they gave up?
2 - Have someone here who would be interested in developing this character?

My opinion: If the RTCW PC version was equal to the Xbox with this new skel enemy, then it would be perfect.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 07:07
\models\mapobjects\torture\sk_bod1.tga
\models\mapobjects\torture\sk_head1.jpg
\models\mapobjects\torture\sk_legs1.jpg

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 14:39
Hello, Eugeny.
How you do this?
Did you create a new character or placed these skins on another AI from the game?
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 15:03
This zombie with skin skel/default + copy zombie/wolfanim.cfg and wolfanim.script to skel
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 15:09
Nice work, Eugeny.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 17:25
Eugeny писал(а):
This zombie with skin skel/default + copy zombie/wolfanim.cfg and wolfanim.script to skel


The texture for the skeleton looks like the skeleton model from Flying Saucers. Nice!
I have a suggestion, Eugeny: place the necessary files for the new AI skins/models you've made here, or on your website, so other mappers can use them. :D
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 19:28
shader for new character skeleton.
Вложение:
sk_zombie.rar

Note: the textures must be in this folder: models/players/zombie/


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Последний раз редактировалось vicpas 23 фев 2015 00:29, всего редактировалось 1 раз.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 20:06
Ronboy wrote:

The texture for the skeleton looks like the skeleton model from Flying Saucers. Nice!

I write: Where?
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 22:26
Hello, Comrades.
Have a problem to fix the item_treasure (gold bars) placed on certain objects or surfaces.
I thought that is GtkRadiant problem, but the problem is on entity.

See these pics from Rocket and Escape2 levels.
Вложение:
shot0000.jpg

Вложение:
shot0001.jpg


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 23:48
I tried on my


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Как легко и приятно проходить через лес, распадаясь на пятна камуфляжа СС
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 фев 2015 23:52
vicpas писал(а):
Hello, Comrades.
Have a problem to fix the item_treasure (gold bars) placed on certain objects or surfaces.
I thought that is GtkRadiant problem, but the problem is on entity.

See these pics from Rocket and Escape2 levels.
Вложение:
shot0000.jpg

Вложение:
shot0001.jpg


Vicente, I do not understand the question end
_________________
Как легко и приятно проходить через лес, распадаясь на пятна камуфляжа СС
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 23 фев 2015 00:21
Hello, Horst.
This Character is incomplete, have not a file called body.mds.
I didn't question, i wrote affirmation about item_treasure.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 23 фев 2015 00:39
Vicente,your script not working.I wrote your own.But I do not know how to do normal "gibs"


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Как легко и приятно проходить через лес, распадаясь на пятна камуфляжа СС
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 1 из 8
[ Сообщений: 109 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 62 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB