Текущее время: 28 мар 2024 14:54

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 3 из 4
[ Сообщений: 52 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 28 июн 2015 10:52
Vicente,you have success in this job?
_________________
Как легко и приятно проходить через лес, распадаясь на пятна камуфляжа СС
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 07 окт 2015 15:28
Another entity not found in source

Hello, Comrades.
After decompiling the official map called boss1, i found this strange entity shown on "pic" attached.
Do you know this entity?
Which effect on gameplay, it can cause?


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 07 окт 2015 16:55
vicpas писал(а):
Another entity not found in source

Hello, Comrades.
After decompiling the official map called boss1, i found this strange entity shown on "pic" attached.
Do you know this entity?
Which effect on gameplay, it can cause?

Код:
/*QUAKED ai_effect (0.3 0.8 0.2) (-4 -4 -4) (4 4 4)
AI effect entity

"ainame" is the name of the AI character that uses this entity for effects
*/
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 07 окт 2015 23:41
Hello, guys. This is an interesting entity; I've never heard of it before.
According to Eugeny's post above, the entity doesn't seem to do much.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 08 окт 2015 02:17
But which effects?
I have made maps with the "Olaric - beast" and did not need to add any other entities for this enemy attack the player as shown in the original game.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 20 май 2017 21:34
Hello, Comrades.
I got to make the ghosts work fine with heinrich on the level.
Take the files necessary to run the map or work with it, on attachment.
Вложение:
maps_end2.rar

Вложение:
wolf_entities.rar

Notes:
1 - Replace the file "wolf_entities.def" on folder Program Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\scripts to work with GtkRadiant.
2 - I noticed that heinrich acts strangely and some functions disable when you place other names on the map, so i put the name "end2"(*).
(*)Maybe someone finds out the reason.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 20 май 2017 23:29
vicpas писал(а):
Hello, Comrades.
I got to make the ghosts work fine with heinrich on the level.
Take the files necessary to run the map or work with it, on attachment.
Notes:
1 - Replace the file "wolf_entities.def" on folder Program Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\scripts to work with GtkRadiant.
2 - I noticed that heinrich acts strangely and some functions disable when you place other names on the map, so i put the name "end2"(*).
(*)Maybe someone finds out the reason.


Nice work, Vicpas. Hopefully mappers will find these ghost effects to be useful. :+:
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 21 май 2017 00:05
something strange animation in Henrich when flying spirits
_________________
Как легко и приятно проходить через лес, распадаясь на пятна камуфляжа СС
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 21 май 2017 04:21
Yes, Horst.
This effects need improvements, maybe scripting or adding something on mapping.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 21 май 2017 16:32
Horst писал(а):
something strange animation in Henrich when flying spirits



Heinrich plays this animation when he "summons" the spirits to attack the player, or when he "summons" Dark Knights.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 21 май 2017 17:39
Hello, Mates.
Anybody can make a movie about Heinrich wrong animations and post here?
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 04 авг 2019 17:59
Hello, Comrades.
Does anyone here know how "warrior_zombies" sink to the ground as soon as they die at the last level of the original game?
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 04 авг 2019 18:34
vicpas писал(а):
Hello, Comrades.
Does anyone here know how "warrior_zombies" sink to the ground as soon as they die at the last level of the original game?


This is hard coded in the code for map "end"
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 04 авг 2019 23:41
Thanks for the info Eugeny.
Now i know about this procedure by original authors.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 05 авг 2019 00:07
Hello, Comrades.
I rename my map tower to end_tower and the feature "sinking to the ground" cited above it worked on my map too.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 3 из 4
[ Сообщений: 52 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 21 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB