Текущее время: 29 мар 2024 18:41

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 3 из 4
[ Сообщений: 52 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 28 июн 2015 10:52
Vicente,you have success in this job?
_________________
Как легко и приятно проходить через лес, распадаясь на пятна камуфляжа СС
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 07 окт 2015 15:28
Another entity not found in source

Hello, Comrades.
After decompiling the official map called boss1, i found this strange entity shown on "pic" attached.
Do you know this entity?
Which effect on gameplay, it can cause?


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 07 окт 2015 16:55
vicpas писал(а):
Another entity not found in source

Hello, Comrades.
After decompiling the official map called boss1, i found this strange entity shown on "pic" attached.
Do you know this entity?
Which effect on gameplay, it can cause?

Код:
/*QUAKED ai_effect (0.3 0.8 0.2) (-4 -4 -4) (4 4 4)
AI effect entity

"ainame" is the name of the AI character that uses this entity for effects
*/
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 07 окт 2015 23:41
Hello, guys. This is an interesting entity; I've never heard of it before.
According to Eugeny's post above, the entity doesn't seem to do much.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 08 окт 2015 02:17
But which effects?
I have made maps with the "Olaric - beast" and did not need to add any other entities for this enemy attack the player as shown in the original game.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 20 май 2017 21:34
Hello, Comrades.
I got to make the ghosts work fine with heinrich on the level.
Take the files necessary to run the map or work with it, on attachment.
Вложение:
maps_end2.rar

Вложение:
wolf_entities.rar

Notes:
1 - Replace the file "wolf_entities.def" on folder Program Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\scripts to work with GtkRadiant.
2 - I noticed that heinrich acts strangely and some functions disable when you place other names on the map, so i put the name "end2"(*).
(*)Maybe someone finds out the reason.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 20 май 2017 23:29
vicpas писал(а):
Hello, Comrades.
I got to make the ghosts work fine with heinrich on the level.
Take the files necessary to run the map or work with it, on attachment.
Notes:
1 - Replace the file "wolf_entities.def" on folder Program Files\Return to Castle Wolfenstein\Main\scripts to work with GtkRadiant.
2 - I noticed that heinrich acts strangely and some functions disable when you place other names on the map, so i put the name "end2"(*).
(*)Maybe someone finds out the reason.


Nice work, Vicpas. Hopefully mappers will find these ghost effects to be useful. :+:
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 21 май 2017 00:05
something strange animation in Henrich when flying spirits
_________________
Как легко и приятно проходить через лес, распадаясь на пятна камуфляжа СС
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 21 май 2017 04:21
Yes, Horst.
This effects need improvements, maybe scripting or adding something on mapping.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 21 май 2017 16:32
Horst писал(а):
something strange animation in Henrich when flying spirits



Heinrich plays this animation when he "summons" the spirits to attack the player, or when he "summons" Dark Knights.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 21 май 2017 17:39
Hello, Mates.
Anybody can make a movie about Heinrich wrong animations and post here?
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 04 авг 2019 17:59
Hello, Comrades.
Does anyone here know how "warrior_zombies" sink to the ground as soon as they die at the last level of the original game?
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 04 авг 2019 18:34
vicpas писал(а):
Hello, Comrades.
Does anyone here know how "warrior_zombies" sink to the ground as soon as they die at the last level of the original game?


This is hard coded in the code for map "end"
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 04 авг 2019 23:41
Thanks for the info Eugeny.
Now i know about this procedure by original authors.
Заголовок сообщения: Re: Entities not found in source (GtkRadiant)
СообщениеДобавлено: 05 авг 2019 00:07
Hello, Comrades.
I rename my map tower to end_tower and the feature "sinking to the ground" cited above it worked on my map too.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 3 из 4
[ Сообщений: 52 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 120 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB