Текущее время: 28 мар 2024 21:00

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Новая тема Ответить
Страница 1 из 7
[ Сообщений: 92 ]
На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Black Radiant (Black Ops 3 Mod Tools)
СообщениеДобавлено: 25 окт 2016 02:02
Решил перенести crypt1 из RTCW в Black Ops 3. Надеюсь доведу до конца. В планах сделать полноценную зомби-карту в рамках всего уровня, возможно добавлю кладбище из village1 как стартовую зону. Надеюсь что-то играбельное, хотя бы в рамках пары-тройки комнат, будет до 2017. Короче буду держать в курсе. Пока скрин первой комнаты.

Кстати, тамошний радиант действительно хорош. Рендерит освещение и эффекты прямо в редакторе. Я уже молчу про встроенный редактор ландшафтов.
Последний раз редактировалось WolfETPlayer 04 фев 2018 02:28, всего редактировалось 1 раз.
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 25 окт 2016 03:31
That looks great. But I have a few concerns:

1. How will people without Black Ops play your work, when it's finished? Maybe you can make it a standalone map?
2. Is it possible to use this editor without owning a copy of Black Ops?



Anyway, good luck with your new project. :+:
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 25 окт 2016 03:36
Тут один человек карту Trainyard портировал в CoD 5 , да забросил .. В зомби-режим ..
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 25 окт 2016 12:55
Anders Basymowski писал(а):
Тут один человек карту Trainyard портировал в CoD 5 , да забросил .. В зомби-режим ..

Ну Trainyard посложнее будет. Уж надеюсь простенький Crypt хотя бы частично, но портану и выложу в воркшопе.
Ron Boy писал(а):
That looks great. But I have a few concerns:

1. How will people without Black Ops play your work, when it's finished? Maybe you can make it a standalone map?
2. Is it possible to use this editor without owning a copy of Black Ops?


1.COD modding is kinda different. I doubt there will be an opportunity to create a standalone map. So you need to own Black Ops 3 copy. But maybe there is illegal way, to play Black Ops 3 with mods.
2.Probably yes. I mean, there must be free torrent version of mod tools for Black Ops 3. But I must tell you, first of all they are still in BETA, second, this mod tools requires quite powerful PC.
It is sad there is no opportunity to create SP maps for now. Maybe there will be, because this is still just BETA.
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 25 окт 2016 20:04
WolfETPlayer писал(а):
1.COD modding is kinda different. I doubt there will be an opportunity to create a standalone map. So you need to own Black Ops 3 copy. But maybe there is illegal way, to play Black Ops 3 with mods.
2.Probably yes. I mean, there must be free torrent version of mod tools for Black Ops 3. But I must tell you, first of all they are still in BETA, second, this mod tools requires quite powerful PC.
It is sad there is no opportunity to create SP maps for now. Maybe there will be, because this is still just BETA.


1. Damn, that's unfortunate. I don't want to support Activision by getting a copy of Black Ops, because I don't like any of the newer COD games. COD2 was the last good game in the franchise, in my opinion. :yes:
2. My gaming PC is quite powerful, but my mapping PC is on the weaker side. If there is no SP support right now, then I have no interest in the editor.


Basically, Rtcw just needs a more efficient and user-friendly map editor that is compatible with the game like Radiant.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 25 окт 2016 20:23
Ron Boy писал(а):
1. Damn, that's unfortunate. I don't want to support Activision by getting a copy of Black Ops, because I don't like any of the newer COD games. COD2 was the last good game in the franchise, in my opinion. :yes:


Totally agree with it. :2beer:
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 25 окт 2016 20:36
Ron Boy писал(а):

1. Damn, that's unfortunate. I don't want to support Activision by getting a copy of Black Ops, because I don't like any of the newer COD games. COD2 was the last good game in the franchise, in my opinion. :yes:
2. My gaming PC is quite powerful, but my mapping PC is on the weaker side. If there is no SP support right now, then I have no interest in the editor.

Basically, Rtcw just needs a more efficient and user-friendly map editor that is compatible with the game like Radiant.


Black Ops series(including WaW) is outstanding. Treyarch did a damn good job on this games. MW is decent imho. COD 1,2 are looking pretty primitive nowadays. But it was a blast back in the days.

Yeah,that is a shame Treyarch did not included SP support in editor, only zombies and multiplayer for now. But I think they have a point. Not much people are interested in single player nowadays, and SP in modern CODs is very complicated because of many,many different scripts. So they decided to not waste effort on this. But I was able to script some friendly NPCs with this mod tools, so maybe there is a way.
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 25 окт 2016 20:47
Где-то на форуме я выкладывал скрины, данные мне этим человеком .. Может, на вторую или первую части сделать, наподобие этого ?
http://www.moddb.com/games/call-of-duty ... ost-symbol

http://www.moddb.com/games/call-of-duty ... d-2-crypts
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 25 окт 2016 23:39
WolfETPlayer писал(а):

Black Ops series(including WaW) is outstanding. Treyarch did a damn good job on this games. MW is decent imho. COD 1,2 are looking pretty primitive nowadays. But it was a blast back in the days.

Yeah,that is a shame Treyarch did not included SP support in editor, only zombies and multiplayer for now. But I think they have a point. Not much people are interested in single player nowadays, and SP in modern CODs is very complicated because of many,many different scripts. So they decided to not waste effort on this. But I was able to script some friendly NPCs with this mod tools, so maybe there is a way.



To each his own, but I despise the newer COD games.

SP has always been overshadowed by MP, unfortunately. Players would rather mindlessly frag each other than enjoy a story with atmosphere. It's sad but true. :(
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 26 окт 2016 19:25
http://www.moddb.com/games/call-of-duty ... -open-beta Буржуины разродились бета-версией ModTools для CoD Black Ops 3 . 4 или 6 ноября сего года выходит CoD Infinity Warfare ( требует 130 Гб на ПК ), содержащая ремейк 4-ой части, CoD Modern Warfare Remastered
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 28 окт 2016 01:13
Старый скрин быстро удалился с файлообменика, поэтому гружу прямо на форум. Что то уже начинает вырисовываться. В ближайшее время доделаю нижнюю комнату (где три фрица стрелялись с зомби) и начну рыться в скриптах, чтобы сделать более менее играбельный прототип.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 28 окт 2016 17:37
А проект Real RtCW как движется ..?
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 28 окт 2016 18:21
Anders Basymowski писал(а):
А проект Real RtCW как движется ..?

Пока заморожен. Нет времени, да и особого энтузиазма снова лезть в исходники. Скорее всего вернусь к нему с выходом новой версии ioRTCW, если она будет достаточно стабильной. Буду пробовать портировать всё в тамошние исходники.
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 28 окт 2016 23:28
WolfETPlayer писал(а):
Anders Basymowski писал(а):
А проект Real RtCW как движется ..?

Пока заморожен. Нет времени, да и особого энтузиазма снова лезть в исходники. Скорее всего вернусь к нему с выходом новой версии ioRTCW, если она будет достаточно стабильной. Буду пробовать портировать всё в тамошние исходники.


Good luck with your projects, WolfETPlayer. As I've said before, you are awesome. :D
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: [WIP] Crypt1 Remake (Black Radiant)
СообщениеДобавлено: 29 окт 2016 19:23

К сожалению, из за пресловутого баланса, пришлось убрать дыру в полу. Что работало в сингле не всегда работает в кооперативном зомби режиме.
Освещение не окончательное. Отсутствие эмбиента тоже временно.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 1 из 7
[ Сообщений: 92 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 14 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB