Текущее время: 28 мар 2024 12:55

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 20 из 34
[ Сообщений: 510 ]
На страницу Пред.  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 34  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 10 май 2018 17:46
Anders Basymowski писал(а):

Сообщения пользователя


Олег Деккер
надеюсь, хотя бы работает лучше. все предыдущие ,кмк, косячные- доходишь до опредленного момента на уровне accault, factory и из игры.выкидывает

Олег Деккер
проходят месяцы, года. а а HellBaron все выпускает новые версии Веном Мода... https://www.wolffiles.de/index.php?news-772 А они все также вылетают. Очень жаль, ведь у кого-то же это работает без вылетов и сбоев?

Пользователь https://vk.com/dek525



Корректная установка и настройка игры, это все что нужно от пользователя. Я играл во все версии venom'а в разные временные отрезки и никогда проблем не было. К тому же, необходимо всегда описывать проблему более детально, если из-за больших текстур, то достаточно игре выделить больше памяти \com_hunkmegs и если это улечшенные звуки имеются \com_soundMegs По умолчанию вы пытаетесь запустить игру под которую выделено всего 72 мб памяти, и как думаете оно будет корректно работать с hd модами?
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 10 май 2018 18:26
Yo$hik писал(а):
Anders Basymowski писал(а):

Сообщения пользователя


Олег Деккер
надеюсь, хотя бы работает лучше. все предыдущие ,кмк, косячные- доходишь до опредленного момента на уровне accault, factory и из игры.выкидывает

Олег Деккер
проходят месяцы, года. а а HellBaron все выпускает новые версии Веном Мода... https://www.wolffiles.de/index.php?news-772 А они все также вылетают. Очень жаль, ведь у кого-то же это работает без вылетов и сбоев?

Пользователь https://vk.com/dek525



Корректная установка и настройка игры, это все что нужно от пользователя. Я играл во все версии venom'а в разные временные отрезки и никогда проблем не было. К тому же, необходимо всегда описывать проблему более детально, если из-за больших текстур, то достаточно игре выделить больше памяти \com_hunkmegs и если это улечшенные звуки имеются \com_soundMegs По умолчанию вы пытаетесь запустить игру под которую выделено всего 72 мб памяти, и как думаете оно будет корректно работать с hd модами?


Я всегда увеличиваю этот параметр com_hunkmegs в пределах 512-1024 . Как-то пытался прописать 2048 , выпала строка при запуске , что такое значение недопустимо .
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD. ciao
СообщениеДобавлено: 10 май 2018 19:08
Again... Is wrong set com_hunkmegs more than 160 with default engine. With iortcw by default is set to 512, and this value goes far beyond the specs of Venom Mod 5.4. I test my mod also with an Pentium 4 with only 512 mb of ram and low video card of 2006, all max and never crashed with 1.42d!
Also I added autoexec presets (different for lighting for everyone taste) with correct settings, it means ready to play.

People needs to learn to read the instructions.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD. ciao
СообщениеДобавлено: 10 май 2018 19:23
HellBaron писал(а):
Again... Is wrong set com_hunkmegs more than 160 with default engine. With iortcw by default is set to 512, and this value goes far beyond the specs of Venom Mod 5.4. I test my mod also with an Pentium 4 with only 512 mb of ram and low video card of 2006, all max and never crashed with 1.42d!
Also I added autoexec presets (different for lighting for everyone taste) with correct settings, it means ready to play.

People needs to learn to read the instructions.


Уважаемый Hellbaron , пожалуйста приведите здесь инструкции по решению проблем с Вашим модом , а я уж постараюсь их донести до пользователей соцсети .. Приведённые выше сообщения были размещены в группе нашей очаровательной Татьяны https://vk.com/wolfenstein_love . Моя группа в ВК https://vk.com/russwolf.
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 10 май 2018 21:50
Copy the files in main and choice one autoexec.
The mod is compatible with every engine and map packs and also fully playable on android.
For who use default Rtcw 1.41 and Knightmare 1.42d patch set com_hunkmegs 160, if you have low fps avoid this issue renaming WolfSP.exe.

With iortcw no need to set it. Simple.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 19 май 2018 19:52
Specular mapping in Rtcw

Вложение:
Wolf SP 2018-05-19 18-12-16-54.jpg


Вложение:
vlc 2018-05-19 17-50-39-28.jpg


Вложение:
Wolf SP 2018-05-19 17-24-21-06.jpg


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 19 май 2018 23:23
HellBaron писал(а):
Specular mapping in Rtcw


Wow, that looks sexy. :D


Do you plan to add this effect in an upcoming version/update?
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 20 май 2018 12:31
In Quake 3 this technique was half implemented, improved only in next GL builds and is very incorrect under certain conditions, to see what I show in the screenshots I called directly the lightmaps, agent One for example is too bright now, in v5.4 if you see accuractly spec map is active in "soft" way and also in the other "mapobjects", . I use it only on certain mapobjects, but with iortcw and rend2 I can cover all the textures with spec and bump!! And for sure is a renderer more mature of berserker engine that for now is longer to be finished.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 23 май 2018 00:01
http://www.moddb.com/mods/rtcw-venom-mo ... pdate-v546

I think it works now, tested in Time Gate and Ghosts of War. New shaders unfortunately shows leaked brushes in original maps, then deleted new effect for two textures. After that everything looks fine. Yes I will include it in next mini update!
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 27 май 2018 13:16
Released the new update for both versions (v5.46), is for sure the last build for older engine tech 3. Spec maps is visible only in some levels cause fog issues in outdoor places. I also updated and improved glass surfaces. In xlabs and boss2 glasses was too bright, now brightness is only affected by lightmaps, useful for mappers in future, as the rest of material.

https://www.moddb.com/mods/rtcw-venom-mod/downloads
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 27 май 2018 16:31
HellBaron писал(а):
Released the new update for both versions (v5.46), is for sure the last build for older engine tech 3. Spec maps is visible only in some levels cause fog issues in outdoor places. I also updated and improved glass surfaces. In xlabs and boss2 glasses was too bright, now brightness is only affected by lightmaps, useful for mappers in future, as the rest of material.

https://www.moddb.com/mods/rtcw-venom-mod/downloads


Wow, we've had a lot of updates this year for this mod, but I'm not complaining! :D

I'll advertise this news via one of my website updates.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 13 июн 2018 22:54
I still working on it, I doing some corrections and adding new textures, correcting mine and others and making new ones. It's a risk add new effects, especially testing with mods, every texture is used in different places and conditions so I touched the "roof" with old engine. In september I will release v5.5 or maybe before, all depends by available free time. Multiplayer assets are definitive, so I focus on SP.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 17 июн 2018 01:25
HellBaron писал(а):
I still working on it, I doing some corrections and adding new textures, correcting mine and others and making new ones. It's a risk add new effects, especially testing with mods, every texture is used in different places and conditions so I touched the "roof" with old engine. In september I will release v5.5 or maybe before, all depends by available free time. Multiplayer assets are definitive, so I focus on SP.


Great news, HellBaron. By the way, I wanted to try out the weapon skins that are used in your mod. However, I have RealRTCW 2.2 installed, which has its own weapon models. Removing those models from the mod's archive allowed me to see the weapon models from your mod, but the Thompson and MP40 are untextured. The models appear, but they have missing textures. Any ideas?


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 18 июн 2018 00:04
It's texture missing error. RealRtcw use different textures and models and mostly code, deleting don't solve certain problems. The solution is read the yellow strings in the console about mp40 and Thompson issue.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 08 июл 2018 22:25
Released V5.5

https://www.moddb.com/mods/rtcw-venom-mod

Updated many effects and added new, new textures and other optimizations and fixes.
This screenshot is taken directly from older 1.41 Rtcw, the mod keeps 100 % compatibility with it.
Вложение:
shot0001.jpg


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 20 из 34
[ Сообщений: 510 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: Google [Bot] и 50 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB