Текущее время: 28 мар 2024 18:04

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 14 из 34
[ Сообщений: 510 ]
На страницу Пред.  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 12 май 2017 12:01
Thanks! Another thing.. In WolfMP flamethrower haves dynamic lights, looks more impressive than SP version. How I can add this missing thing? Or this effect is hard coded in dll?
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 12 май 2017 14:37
HellBaron писал(а):
Thanks! Another thing.. In WolfMP flamethrower haves dynamic lights, looks more impressive than SP version. How I can add this missing thing? Or this effect is hard coded in dll?

this effect is hard coded in dll
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 12 май 2017 20:05
Thank you for quick answer! .. I'm sorry about that, since I'm not a programmer, there are many things to fix or improve just for the mood of the game.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 12 май 2017 23:27
HellBaron писал(а):
I'm sorry about that, since I'm not a programmer, there are many things to fix or improve just for the mood of the game.



Maybe you could find someone who has programming skills? You're right though; there are many features (some big and some small) that appear in Rtcw MP but not Rtcw SP. Another one that comes to my mind are the distant gunfire sounds for each weapon appearing in Rtcw MP, but not Rtcw SP.

Luckily, the recently released RealRTCW 2.1 solved this particular inconsistency. :D
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 13 май 2017 21:40
It's not so essential, but would be nice also see the superb ejecting brass of MP in SP (used in ET too), updated default renderer to solve all bugs, then the beautiful effect of MP flamethrower for both modes.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 19 май 2017 22:59
Unfortunately new shield with effects must be deleted (not my new texture XD), cause in chateau level are used as dynamic model. So the shader is useless. Maybe someone faster with this things can fix the shield model in this level?

Then, all fire textures are finally replaced.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 19 май 2017 23:31
HellBaron писал(а):
Unfortunately new shield with effects must be deleted (not my new texture XD), cause in chateau level are used as dynamic model. So the shader is useless. Maybe someone faster with this things can fix the shield model in this level?

Then, all fire textures are finally replaced.




The fire texture and new shield effects look nice. :yes:


About the shield, you said that you did not create the new texture for it. Was the new texture perhaps created by one of the Rtcw Remake Mod authors? I recently advertised a video showing these new shield effects for that mod. Maybe you can talk to one of the authors of that mod to figure out a solution.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 19 май 2017 23:43
I never said that. This is my texture, maded to by closest possible to the original, the effect is very simple, I still use vanilla. The version of Remake mod is a shield of SS, very different from default one.. However I just need the change by dynamic model in mapobject, as in escape1.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 30 июн 2017 12:45
Here some test of latest work:
http://www.moddb.com/mods/rtcw-venom-mo ... -binocular

Some one knows what texture is it in screenshot (crypt1)?


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 30 июн 2017 15:49
Hello, HellBaron.
Textures/castle_props/BLOOD_C01
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 30 июн 2017 18:04
Yes! Thank you very much! Now almost every metal surface are enviromapped and sensible to colors of lightmaps.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 30 июн 2017 23:30
HellBaron писал(а):
Now almost every metal surface are enviromapped and sensible to colors of lightmaps.



Remarkable work as usual, HellBaron! Your modified textures/shaders are much better than the vanilla ones. :D
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 03 июл 2017 20:01
Thank you Ron Boy. This is the new rebuilt flamethrower effect, partially based on original work of Gray Matter for COD 1 uncompressed and max quality! Two months of testing are enough. This is the complete work running on iortcw 1.51.

https://youtu.be/KJgluBUvgPU
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 05 июл 2017 20:50
Изображение

Successfully ported the most advertised model of RTCW: pre-release thompson gun model! Playing with an old pc.. I not kidding :lol:
Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 05 июл 2017 23:38
HellBaron писал(а):
Successfully ported the most advertised model of RTCW: pre-release thompson gun model! Playing with an old pc.. I not kidding :lol:


Your mod just keeps getting more and more awesome, HellBaron. Seeing more content from the alpha version of Rtcw is a plus for sure. :D
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 14 из 34
[ Сообщений: 510 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 82 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB