Текущее время: 28 май 2017 15:22

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 203 ]  На страницу Пред.  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 12 май 2017 12:01 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 ноя 2015 13:22
Сообщения: 110
Откуда: Italy
Thanks! Another thing.. In WolfMP flamethrower haves dynamic lights, looks more impressive than SP version. How I can add this missing thing? Or this effect is hard coded in dll?


Вернуться к началу
 Профиль    
 
 Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 12 май 2017 14:37 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2010 21:56
Сообщения: 1851
Откуда: Russian Federation
HellBaron писал(а):
Thanks! Another thing.. In WolfMP flamethrower haves dynamic lights, looks more impressive than SP version. How I can add this missing thing? Or this effect is hard coded in dll?

this effect is hard coded in dll

_________________
Официальный сайт Project-X
Бесплатные игры Алавар



Вернуться к началу
 Профиль    
 
 Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 12 май 2017 20:05 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 ноя 2015 13:22
Сообщения: 110
Откуда: Italy
Thank you for quick answer! .. I'm sorry about that, since I'm not a programmer, there are many things to fix or improve just for the mood of the game.


Вернуться к началу
 Профиль    
 
 Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 12 май 2017 23:27 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 02 июн 2011 01:51
Сообщения: 1449
Откуда: United States of America
HellBaron писал(а):
I'm sorry about that, since I'm not a programmer, there are many things to fix or improve just for the mood of the game.



Maybe you could find someone who has programming skills? You're right though; there are many features (some big and some small) that appear in Rtcw MP but not Rtcw SP. Another one that comes to my mind are the distant gunfire sounds for each weapon appearing in Rtcw MP, but not Rtcw SP.

Luckily, the recently released RealRTCW 2.1 solved this particular inconsistency. :D

_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: http://www.moddb.com/members/ronboy


Вернуться к началу
 Профиль    
 
 Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 13 май 2017 21:40 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 ноя 2015 13:22
Сообщения: 110
Откуда: Italy
It's not so essential, but would be nice also see the superb ejecting brass of MP in SP (used in ET too), updated default renderer to solve all bugs, then the beautiful effect of MP flamethrower for both modes.


Вернуться к началу
 Профиль    
 
 Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 19 май 2017 22:59 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 ноя 2015 13:22
Сообщения: 110
Откуда: Italy
Unfortunately new shield with effects must be deleted (not my new texture XD), cause in chateau level are used as dynamic model. So the shader is useless. Maybe someone faster with this things can fix the shield model in this level?

Then, all fire textures are finally replaced.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.


Вернуться к началу
 Профиль    
 
 Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 19 май 2017 23:31 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 02 июн 2011 01:51
Сообщения: 1449
Откуда: United States of America
HellBaron писал(а):
Unfortunately new shield with effects must be deleted (not my new texture XD), cause in chateau level are used as dynamic model. So the shader is useless. Maybe someone faster with this things can fix the shield model in this level?

Then, all fire textures are finally replaced.




The fire texture and new shield effects look nice. :yes:


About the shield, you said that you did not create the new texture for it. Was the new texture perhaps created by one of the Rtcw Remake Mod authors? I recently advertised a video showing these new shield effects for that mod. Maybe you can talk to one of the authors of that mod to figure out a solution.

_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: http://www.moddb.com/members/ronboy


Вернуться к началу
 Профиль    
 
 Заголовок сообщения: Re: RTCW - Venom MOD.
СообщениеДобавлено: 19 май 2017 23:43 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 ноя 2015 13:22
Сообщения: 110
Откуда: Italy
I never said that. This is my texture, maded to by closest possible to the original, the effect is very simple, I still use vanilla. The version of Remake mod is a shield of SS, very different from default one.. However I just need the change by dynamic model in mapobject, as in escape1.


Вернуться к началу
 Профиль    
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 203 ]  На страницу Пред.  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
cron

Hosted by
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB