Текущее время: 28 мар 2024 13:35

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 6 из 9
[ Сообщений: 122 ]
На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 08 май 2020 19:45
Agent 1 and BJ
ps. улучшил текстуру лиц

Изображение
Изображение
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 08 май 2020 20:46
Цитата:
Agent 1 and BJ

В Агента Один свой же скин есть

Изображение
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 08 май 2020 20:47
Yo$hik писал(а):
Цитата:
Agent 1 and BJ

В Агента Один свой же скин есть

Изображение


Я текстуру лиц улучшил
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 08 май 2020 23:22
Yo$hik писал(а):
luxox005 писал(а):

amazing work!
check the uvs because are horizontally inverted.

Oh thanks for the tips, exporting plugin flip it all. I think how do deal with this, solution are easy, just flip it not correct in blender to have it correct in game. Now are perfect :D About missing textures, my mistake, she is virtual - creating by shader.

Изображение


:2beer:

now you have to do the same to the weapon and to the other meshes if is necessary. also, the xdog_alpha texture is basically the same main xdog.dds

for example, the fur and teeth

Изображение
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 09 май 2020 00:24
Soon, the assets will be available for mappers to have Agent One, the x-shepard, and other characters from Tides of War in their projects. Very nice progress, guys. As I said before, the future is looking bright for our beloved game. B)
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 09 май 2020 12:49
Yo$hik писал(а):


Сергію, новий AI в двигун добавляв?
_________________
Как легко и приятно проходить через лес, распадаясь на пятна камуфляжа СС
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 09 май 2020 16:11
Hello, Yo$hik.
I saw playing Operation Resurretion that the chareacters dead provide some item.
Can this function be added when converting to the PC?
Thanks.
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 09 май 2020 16:43
Horst писал(а):

Сергію, новий AI в двигун добавляв?

Повноцінно я його не кодив, тіки елементарні речі протестити модельку на основі іншого АІ-класу. Женя в своїй роботі думаю внесе всі необхідні правки в двигун.

vicpas писал(а):
Hello, Yo$hik.
I saw playing Operation Resurretion that the chareacters dead provide some item.
Can this function be added when converting to the PC?
Thanks.

Hi. Xbox version have some item what don't have pc, I think it will be hard to code it. We can wait Eugeny comment about, he know proggraming better. You can read about this items here
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 09 май 2020 17:23
Yo$hik, thanks for the Wolfenstein link, because it is many explanatory.

Eugeny, Nice and i am glad to know that you know about programming.
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 09 май 2020 17:29
Hi, Yo$hik.
You made the Mechanical Dog when it dies then it provides the Venom Gun to the player.
Can this feature be done for other characters like soldiers, undeads, lopers, etc?
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 12 май 2020 17:53
vicpas писал(а):
Hi, Yo$hik.
You made the Mechanical Dog when it dies then it provides the Venom Gun to the player.
Can this feature be done for other characters like soldiers, undeads, lopers, etc?


Yes, it's can be possible. Similar in Quake2 on idtech2.
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 12 май 2020 17:56
Updated "Egyptian Mercenary" on latest model rip

Изображение
Изображение
Изображение
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 12 май 2020 18:27
Occult Priest

Изображение
Изображение
Изображение
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 12 май 2020 18:51
Yo$hik and Eugeny working in progress.
Заголовок сообщения: Re: Eugeny: Tides of War Egypt Episode [MAPS]
СообщениеДобавлено: 13 май 2020 00:42
vicpas писал(а):
Yo$hik and Eugeny working in progress.


Indeed, this is some amazing work that is being done. It would be great (and convenient) if WolfETPlayer were to update his RealRTCW mod to include these new characters taken from Tides of War. ;)
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 6 из 9
[ Сообщений: 122 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 172 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  
cron

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB