Текущее время: 28 мар 2024 18:23

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 8 из 13
[ Сообщений: 191 ]
На страницу Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 26 май 2020 16:31
Well, yesterday I wrote to him, he answered.
And if you receive a personal message, then it is displayed in the Gmail account. Thus he saw and answered
_________________
Realization of your dreams and fantasies in the GTKradiant.
Let's create together.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 26 май 2020 19:13
Ok Alex.
Nice to know that he is in contact with you.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 26 май 2020 19:36
Great news, Alex. I received your private message here, and I'll post the good news from it here.

Ferrarity wrote: If you want you can use my maps.

Alex wrote: Thank you for the very decent work.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 02 сен 2020 22:09
Hello, Comrades.

This week I decided to reconfigure everything on the Excavation map made by Ferrarity.
Now you have the source to work on this map and put a story on it
I put the source and the compilations here, so you can see that everything works.
The files needed to work on this map are in a link posted in this topic.
Вложение:
Excavation_source.7z


Note: This source map was compiled with GtkRadiant v1.2.11


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 06 сен 2020 03:48
Hey Alex.
I think this map has everything to do with your project called Projekt Archeolog
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 06 сен 2020 09:12
Привет Викпас Я сделал немного по иному с картой Раскопки.
Я сделал прифабы. туда вошли такие локации: Лаборатории,Раскопки,Большой коридор в начале, кое какие локации не вошли потому что и так баги начались вот например шейдер оверлоу.
целую карту не получается скомпилировать Была ошибка Max Mapfiles Planes
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Hi Viсpas I did a little differently with the Excavation map.
I made prifabs. it included the following locations: Laboratories, Excavations, Large corridor at the beginning, some locations were not included because the bugs started like this, for example, a shader overlay.
whole map fails to compile Max Mapfiles Planes error
_________________
Realization of your dreams and fantasies in the GTKradiant.
Let's create together.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 07 сен 2020 01:28
Hello, Alex.
In addition to reconfiguring the map, I removed all bugs, but I cannot guarantee that if something is added they may reappear or other bugs happen.
This map must be worked by an experienced mapper, so he will know how to balance the additions and subtractions, avoiding the appearance of bugs.
As i already informed, this new source map was compiled with GtkRadiant v: 1.2.11 and the AAS files were created with Q3map not Q3map2!
Note: All the maps created by me were compiled with these editing programs.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 07 сен 2020 16:43
Good day, Vicpas
Well, I use q3map2 because q3map for some reason does not work for me or it needs to be downloaded separately, I still have not figured out and why is
,q3map2 better. But as for the map, I'll try to dig deeper there, maybe I'll achieve the desired result.
By the way, have you tried to compile AAS files ???
if not then try what you get because I have a bunch of errors and one of them is critical.
_________________
Realization of your dreams and fantasies in the GTKradiant.
Let's create together.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 07 сен 2020 16:56
Your aas working ???
_________________
Realization of your dreams and fantasies in the GTKradiant.
Let's create together.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 07 сен 2020 17:23
Q3map2 is better than q3map, but Q3map works better to avoid the bug "Shader Overflow"
Yes, i got to make AAS files and they are to download above with source map.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 07 сен 2020 17:34
AAS not loaded. :(
Yes there is AAS but they do not work.
_________________
Realization of your dreams and fantasies in the GTKradiant.
Let's create together.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 07 сен 2020 17:39
Here they work fine.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 08 сен 2020 19:24
And bots appear?
_________________
Realization of your dreams and fantasies in the GTKradiant.
Let's create together.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 08 сен 2020 19:46
They will appear, if you write a script (Ex: Excavation.ai), because they are on the map marked "triggerspawn", minus a soldier and a blackguard that were placed by Ferrarity, to be found dead.
These bots are near broken lift.
Заголовок сообщения: Re: Ferrarity: Bridge [MAP]
СообщениеДобавлено: 08 сен 2020 20:26
Try this little script and watch the first bots appear.
Don't forget, try this with my compiled files.
Вложение:
excavation_ai.rar


Note: Try to contact Ferrarity and maybe he remember what he would do to complete this map.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 8 из 13
[ Сообщений: 191 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 53 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB