Текущее время: 28 мар 2024 13:13

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 4 из 9
[ Сообщений: 123 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 09 янв 2015 11:13
vicpas писал(а):
Did you give up to correct this released?


Not yet. Later, unfortunately is not enough time to do it.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 09 янв 2015 12:37
vicpas писал(а):
Hello, Yo&hik and Shurr.
Did you give up to correct this released?
Cathedral will be corrected in the next few days, when I get free time
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 09 янв 2015 13:57
Nice to read this Guys.
i don't like to publish works with errors that they can be corrected.

If you don't get to eliminate Shader Overflow on first level, please let me try.
Thanks.

I hate this bug and i do all to eliminate it.
In the past i made my first map called The Fortress with this bug and i received harsh criticism for posting this map with this bug, so I decided to remake it and rename it to The Fortress 2 and made my first SP levelpack.
Последний раз редактировалось vicpas 15 янв 2015 17:38, всего редактировалось 1 раз.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 11 янв 2015 09:40
Вообще когда я проходил, я ничего смертельного не заметил.
Разве что полупустые уровни... а вообще яб помог, с чем нибудь.
_________________
A jack of all trades, master of none. GtkRadiant and programming is my weak point.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 17 янв 2015 13:57
Corrected map Cathedral
Последний раз редактировалось shurr 24 янв 2015 13:54, всего редактировалось 1 раз.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 17 янв 2015 15:05
Hello, Shurr.

Cathedral still has some errors.
Вложение:
image1.JPG


Notes:
1 - For Shooter_Grenade use info_notnull entity.
2 - Don't cover ai_markers with any clip texture.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 17 янв 2015 16:10
That make an impact on a game?
And it's not a errors, it's warnings.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 17 янв 2015 17:18
Ok, Shurr.
I corrected them for you.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 17 янв 2015 18:06
is not necessary
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 17 янв 2015 19:41
shurr писал(а):
is not necessary


Yes, it is. If you want your works to have high quality, then you must correct these small mistakes. The original maps had no warnings appearing in the console.
In addition to the errors that Vicpas found, I found some too:

cathedral
shot0001: The trees are not blocking bullets. Most of the models in this map are textured with the clip brush, instead of clipweap. Change the clipping to clipweap. This is a rather serious issue that must be corrected.
shot0002: The soldiers are still jumping off the ledge.
shot0003, shot0004: Where does this soldier come from? The player had already passed through the area where this soldier spawns. Solution: make a cutscene showing where the soldier came from, or spawn him near a locked/inoperable door.

Note
1. The player is still reloading his sten in the map's beginning. The solution for this is:
Код:
playerstart
         {
          setclip weapon_sten 32
          }


That's all I found for this map. Good work. :+:


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 18 янв 2015 02:30
Цитата:
If you want your works to have high quality...
A pretty bold statement...
Ok, if you are so boring, I try to explain. Ai_marker in the clip_monster brush because I was forced to cover with clip_monster all areas there soldiers can’t appear. It’s necessary to reduce the size of .aas and .rcd files to prevent a hunc_alloc error. Later, I allowed myself to unclip some areas, but very difficult to unclip these areas to the end. Ok, to stop senseless dispute… I find there is it and I’ll fix it.
About target grenad, I’m not a scriptor and don’t know how it fix. Серега,не вкурю, что там за трабла, можешь пофиксить?
Цитата:
The trees are not blocking bullets. Most of the models in this map are textured with the clip brush, instead of clipweap. Change the clipping to clipweap.
It's serious and will be fixed (Серега, твой косяк ;) Да и я хорош - не обратил внимание)
Цитата:
The soldiers are still jumping off the ledge
Here is two ways: soldiers jumping or soldiers not jumping. I choosed first.
Цитата:
Where does this soldier come from? The player had already passed through the area where this soldier spawns.
Draw attention to the locked doors on the way.
Цитата:
The player is still reloading his sten in the map's beginning
Player reloading sten. What’s wrong? But if you want not reloading for some reason, please correct this as you want. I think it in the .ai or .script or anywhere else, not in the .map/bsp.
Цитата:
That's all I found for this map
I hope that it really all. Cathedral is small map in size, but difficult in design and have many reasons to generate the errors of compilation. Really, I don’t want to compile the map again and again
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 18 янв 2015 15:25
Hello, Shurr.
To correct the grenades warnings, replace the entity info_null by info_notnull.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 18 янв 2015 15:36
Цитата:
Ronboy wrote:
The player is still reloading his sten in the map's beginning.


Цитата:
Shurr wrote:
Player reloading sten. What’s wrong? But if you want not reloading for some reason, please correct this as you want. I think it in the .ai or .script or anywhere else, not in the .map/bsp.


I write.
I agree with Shurr, i don't see problems with reloading weapons.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 24 янв 2015 13:55
Corrected map Cathedral


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Yo$hik&Shurr: Dark Matter's [Sp maps]
СообщениеДобавлено: 24 янв 2015 15:43
Good work, Shurr.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 4 из 9
[ Сообщений: 123 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 143 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB