Текущее время: 16 дек 2018 18:16

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 461 ]  На страницу Пред.  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 18 окт 2017 09:48 

Зарегистрирован: 21 окт 2013 12:49
Сообщения: 278
Thanks Ronboy


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 18 окт 2017 09:58 

Зарегистрирован: 21 окт 2013 12:49
Сообщения: 278
vicpas писал(а):
The player will access it and you will see some Easter eggs. some secret areas, some special effects and some fights between the characters of the original game.


Fights characters of the original game it is an interesting ideea, aswell.
You extensing this ideea for another levels from AOH or only for secret level?
I'm wondering because in your trailer in castle map, we can see an engineer and a proto soldier fighting with nazi troops.
First time I thought that engineer is part of plot and is somehow undercover and protosoldier is under his control.


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 18 окт 2017 15:25 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 25 ноя 2007 21:12
Сообщения: 4298
In castle2 map was a experience.


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 19 окт 2017 01:41 

Зарегистрирован: 21 окт 2013 12:49
Сообщения: 278
vicpas писал(а):
In castle2 map was a experience.


This means that the fight between engeneer and proto soldier against nazi troops will not be in castle 2 map? It would have been an interesting idea.


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 19 окт 2017 22:23 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 25 ноя 2007 21:12
Сообщения: 4298
Don't worry, Castle2 will be maintained as it was done.


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 20 окт 2017 16:07 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 09 ноя 2015 13:22
Сообщения: 228
Откуда: Italy
Really good new screens! Military structures are very interesting, as the presence of secret level. Also excellent details in maps. Realistic!


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 20 окт 2017 23:54 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 02 июн 2011 01:51
Сообщения: 1937
Откуда: United States of America
HellBaron писал(а):
Really good new screens! Military structures are very interesting, as the presence of secret level. Also excellent details in maps. Realistic!


I agree. And these levels will look even better while playing them in the Venom Mod or RealRTCW Realism Mod. :D

_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: http://www.moddb.com/members/ronboy


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 22 окт 2017 16:18 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 25 ноя 2007 21:12
Сообщения: 4298
Hello, melc_av

Here goes the levels sequence:

1 - Level Prelude1 = Finished and tested.
2 - Level Prelude2 = Finished and tested.
3 - Level Prison Started by Nexus = Finished and tested.
4 - Level X_lab = Finished and tested.
5 - Level Basilica Started by Shurr = Finished and tested.
6 - Level Castle2 Started by Mek = Finished and tested.
7 - Level Railroad = Finished and tested.
8 - Level Ville = Finished and tested.
9 - Level Sewers = Finished and tested.
10 - Level Cemetery = Finished and tested.
11 - Level Zasada renamed to Battle1, started by Kessler = Finished and tested.
12 - Level Tourney10 renamed to Battle2 started by KoS = Finished and tested.
13 - Level Hills1, started by KoS = Finished and tested.
14 - Level Hills2 = 95% finished.
15 - Level Factories, started by shurr = Finished and tested.
16 - Level Hills3(final level) 50% finished.

Secret Level: Tower Started by Giskard = 50%
Bonus Level: (*)Hyperon's Home Started by Hyperon = Finished and not tested.

Notes:
1 - (*)This level still needs Author's authorization to be published.
2 - All levels cited above were tested by Ron Boy.


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 22 окт 2017 19:18 

Зарегистрирован: 21 окт 2013 12:49
Сообщения: 278
Hello Vicpas and thanks.
You are near to finish AOH.


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 22 окт 2017 19:19 

Зарегистрирован: 21 окт 2013 12:49
Сообщения: 278


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 22 окт 2017 19:49 

Зарегистрирован: 21 окт 2013 12:49
Сообщения: 278
When you have some time, maybe second trailer? ☺


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 22 окт 2017 23:24 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 02 июн 2011 01:51
Сообщения: 1937
Откуда: United States of America
vicpas писал(а):
Hello, melc_av

Here goes the levels sequence:

1 - Level Prelude1 = Finished and tested.
2 - Level Prelude2 = Finished and tested.
3 - Level Prison Started by Nexus = Finished and tested.
4 - Level X_lab = Finished and tested.
5 - Level Basilica Started by Shurr = Finished and tested.
6 - Level Castle2 Started by Mek = Finished and tested.
7 - Level Railroad = Finished and tested.
8 - Level Ville = Finished and tested.
9 - Level Sewers = Finished and tested.
10 - Level Cemetery = Finished and tested.
11 - Level Zasada renamed to Battle1, started by Kessler = Finished and tested.
12 - Level Tourney10 renamed to Battle2 started by KoS = Finished and tested.
13 - Level Hills1, started by KoS = Finished and tested.
14 - Level Hills2 = 95% finished.
15 - Level Factories, started by shurr = Finished and tested.
16 - Level Hills3(final level) 50% finished.

Secret Level: Tower Started by Giskard = 50%
Bonus Level: (*)Hyperon's Home Started by Hyperon = Finished and not tested.

Notes:
1 - (*)This level still needs Author's authorization to be published.
2 - All levels cited above were tested by Ron Boy.


Nice, I didn't know that Age of Horror was so close to being completed. It will definitely be the longest Rtcw SP addon by far, even longer than Flying Saucers. :D

melc_av писал(а):
When you have some time, maybe second trailer? ☺


I would like to see this too, but in the end, it's Vicpas's decision.

_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: http://www.moddb.com/members/ronboy


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 22 окт 2017 23:48 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 03 дек 2007 11:33
Сообщения: 2474
vicpas писал(а):
Bonus Level: (*)Hyperon's Home Started by Hyperon = Finished and not tested.
....
(*)This level still needs Author's authorization to be published.

So, what the problem? Just use Hyperon's idea, but create your own 'Vicpas' Home' with another level design. 'HH' is a very simple map ;)


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 23 окт 2017 00:31 
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 25 ноя 2007 21:12
Сообщения: 4298
I agree with you shurr, but as i posted the vídeo showing this level on my channel Youtube, an expectation was created among the RTCW fans on this map made by Hiperon.
I still think Hiperon will authorize the publication.


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Vicpas: Age of Horror (SP Mappack)
СообщениеДобавлено: 29 окт 2017 14:43 

Зарегистрирован: 21 окт 2013 12:49
Сообщения: 278
Hello Vicpas,
Can we expect AOH before end of year?


Вернуться к началу
 Профиль    
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 461 ]  На страницу Пред.  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  След.

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB