Текущее время: 19 апр 2024 14:06

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 4 из 32
[ Сообщений: 476 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 17 май 2010 20:56
Update Vendetta:
- избавился от бага шейдер-оверлоу, изменены некоторые текстуры, добавил технику, аптечек, патронов, пофиксил недоработки, нашел утеряний шейдер террейна (для france3).
- got rid of the bug shader overflow, changed some textures, added venicles, aid kits, ammunition, fixed a shortcomings, found the lost shader terrain (for france3).
Download v1.1
rapidshare.com
depositfiles.com
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 20 май 2010 16:02
Hi, Yo$hik.
Take the shots on Rar file on attachment and see the errors.
Shot0000 and Shot0001 - Have a hole near this door.
Shot0002 - The texture of this door needs to fit.
Shot0003 - This texture needs to align and to fit.
Shot0004 - The texture in this door's edge needs to align.
Shot0005 - Another texture that needs to align and to fit.
Shot0006 - The texture in this corner is blinking.
Shot0007 - This door's texture needs to fit.
Shot0008 - One suggestion: place another texture in these valves.
Shot0009 and Shot0010- Have a hole in this ceiling.
Shot0011 - Have a hole down the wall.
Shot0012 - This texture needs to align and to fit.
Shot0013 - This texture needs to align and to fit.
Shot0014 - This texture needs to align and to fit.
Shot0015 - This texture needs to align and to fit.
Shot0016 - This texture needs to align and to fit.
Shot0017 - This truck is with missing textures.
Shot0018 - This gate's texture needs to align.
Shot0019 and Shot0020 - Place this Staffcar as misc_gamemodel and place lightjunior near him.
Shot0021 - Another texture needs to align and to fit.
Shot0022 - This edge is blinking.
Shot0023 - Terrain's textures are missing.
Shot0024 - This door is out of the wall.
Shot0025 - This desk is strangely textured.
Shot0026 - Ceiling's texture is missing.
Shot0027 - Where is the edge of this object?
Shot0028 - Wall's texture is missing.
Shot0029 - The texture of this wall is blinking.
Shot0030 - Another wall with texture blinking.
Shot0031 - This texture needs to align.
Shot0032 - Could be another texture here.
Shot0033 - This ladder is larger.
Shot0034 - The doors's texture are missing.
Shot0035 - The walls's texture are missing.
Shot0036 - This object is larger.
Shot0037 - This texture needs to align.
Shot0038 - This texture is strange in this wall.
Shot0039 - This texture needs to align.
Shot0040 and Shot0041 - Strange texture in these walls.

Some hints:

1 - Make anything in the map with the Caulk texture first, after place the final textures.
2 - Place Caulk texture in all brush's face that the player don't see on gameplay.
Вложение:
shot0000.jpg

Вложение:
shots.part1.rar

Вложение:
shots.part2.rar


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 25 май 2010 19:09
Update, fix all point
Download rapidshare.com
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 25 май 2010 22:29
Yo$hik! :2beer:
На картах есть мелкие ошибочки. А на последней карте отсутствует текстура ландшафта.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 10:29
Eugeny
Удивительно что используя стандартний контент пропадают текстурки, по поводу текстурных швов, то здесь уже нельзя ничего поделать.
По поводу третьего левела, вот те текстурки которые у тебя пропали, помести их в пак, протестируй и отпишы.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 10:49
Yo$hik!

Текстуры встали на место. Вот только граница моря так и осталась в черно-серый квадратик.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 14:19
Hi, Eugeny

Take the texture on attachment and place it on vendetta.pk3 file.
Вложение:
textures.rar


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 16:26
Thank VicPas!
Now all in their places.
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 17:52
Good Work Yo$hik, but still have something to make.
Please take the shots on attachment and correct more errors:
Shot0001 - Have one hole in the begin of the map France1.
Shot0002 and shot0003 - You can rotate this texture on ceiling to match the texture below.
Shot0005 - Have one hole in this corner on map France2.
Shot0007 - Suspend a bit this car model. he seems a little buried in the ground.
(*)Shot0009 and Shot0010 - Place the detail showed on shot0010 as func_static, mark start_invis and after connect it with the func_explosive showed on shot0009.
After the player break the door the detail will appears.
Shot0011 - Have a hole in this place - change the caulk texture with the wall's texture.
Shot0014 - Place windows texture in this building - it is very poor.
Shot0015 - Place time in this door and in the other, because it is closing very quiclk or place entities trigger_aidoor with markers connected with the doors.
Shot0016 - I think that it is better to place texture here equal the walls.
Shot0017 and shot0018 - These objects need border too.
Shot0019 - I think that it is better to place drawers's texture here. maybe this:
textures\chat\wd_sr_va7.jpg.
Shot0020 - You need to remake this object and align the texture.
Shot0021 - You made the ladder OK, but the texture of the stairs is stretched.
Shot0022 - This roof's texture needs to rotate and align.
Shot0023 - You need to place time in this trigger end, because when the player touch it the level finish without the player got the objective.
Shot0024 - I think it is better to place here, the texture equal of the other walls.
The border of the passage is OK.

(*) The detail's texture is blinking.

Another hint:
Open the maps Escape1 and Escape2 on GTKRadiant and see how to use the areaportal texture on maps.
Вложение:
Vendetta_shots.rar


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 27 май 2010 07:11
Hi, Yo$hik.
I am placing on attachment one version with a few modifications about "Terrain" used in your map France3.
Maybe you can use it to solve your problems with this terrain.

1 - Place pk3 file in your RTCW/Main folder and call console and type "/spdevmap beach2" without quotes to see the map and terrain.
2 - On Pk3 file has source map. script for shader, alpha tga and usual textures for the future compilations using this terrain.
3 - If you need to modify anything in this source map, use Keys "Ctrl+c" to copy, "Ctrl+v" to paste and after use key "v" to adjust the vertices with careful and not unconfigure the angles.
Good Luck.
Вложение:
beach2.rar


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 10 июн 2010 19:23
Hi, Yo$hik.
Any progress in this project?
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 19 авг 2010 16:23
Hello. Yo$hik.
Do you will complete this project?
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 20 авг 2010 12:54
Hello vicpas
I now no free time, project now undone
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 20 авг 2010 14:58
Ok, We are waiting....
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 24 окт 2010 15:54
Hello Yo$hik.

Many time without any news about your project RTCW-Vendetta.
I hope you don't give up to finish it.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 4 из 32
[ Сообщений: 476 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 91 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB