Текущее время: 20 апр 2024 00:22

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Правила форума


Внимание! Все права на материалы опубликованные в этом форуме принадлежат их авторам! Перепечатка туториалов и статей разрешена только со ссылкой на этот сайт! В противном случае факт перепечатки считается нарушением авторских прав!



Новая тема Ответить
Страница 4 из 32
[ Сообщений: 476 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 17 май 2010 20:56
Update Vendetta:
- избавился от бага шейдер-оверлоу, изменены некоторые текстуры, добавил технику, аптечек, патронов, пофиксил недоработки, нашел утеряний шейдер террейна (для france3).
- got rid of the bug shader overflow, changed some textures, added venicles, aid kits, ammunition, fixed a shortcomings, found the lost shader terrain (for france3).
Download v1.1
rapidshare.com
depositfiles.com
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 20 май 2010 16:02
Hi, Yo$hik.
Take the shots on Rar file on attachment and see the errors.
Shot0000 and Shot0001 - Have a hole near this door.
Shot0002 - The texture of this door needs to fit.
Shot0003 - This texture needs to align and to fit.
Shot0004 - The texture in this door's edge needs to align.
Shot0005 - Another texture that needs to align and to fit.
Shot0006 - The texture in this corner is blinking.
Shot0007 - This door's texture needs to fit.
Shot0008 - One suggestion: place another texture in these valves.
Shot0009 and Shot0010- Have a hole in this ceiling.
Shot0011 - Have a hole down the wall.
Shot0012 - This texture needs to align and to fit.
Shot0013 - This texture needs to align and to fit.
Shot0014 - This texture needs to align and to fit.
Shot0015 - This texture needs to align and to fit.
Shot0016 - This texture needs to align and to fit.
Shot0017 - This truck is with missing textures.
Shot0018 - This gate's texture needs to align.
Shot0019 and Shot0020 - Place this Staffcar as misc_gamemodel and place lightjunior near him.
Shot0021 - Another texture needs to align and to fit.
Shot0022 - This edge is blinking.
Shot0023 - Terrain's textures are missing.
Shot0024 - This door is out of the wall.
Shot0025 - This desk is strangely textured.
Shot0026 - Ceiling's texture is missing.
Shot0027 - Where is the edge of this object?
Shot0028 - Wall's texture is missing.
Shot0029 - The texture of this wall is blinking.
Shot0030 - Another wall with texture blinking.
Shot0031 - This texture needs to align.
Shot0032 - Could be another texture here.
Shot0033 - This ladder is larger.
Shot0034 - The doors's texture are missing.
Shot0035 - The walls's texture are missing.
Shot0036 - This object is larger.
Shot0037 - This texture needs to align.
Shot0038 - This texture is strange in this wall.
Shot0039 - This texture needs to align.
Shot0040 and Shot0041 - Strange texture in these walls.

Some hints:

1 - Make anything in the map with the Caulk texture first, after place the final textures.
2 - Place Caulk texture in all brush's face that the player don't see on gameplay.
Вложение:
shot0000.jpg

Вложение:
shots.part1.rar

Вложение:
shots.part2.rar


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 25 май 2010 19:09
Update, fix all point
Download rapidshare.com
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 25 май 2010 22:29
Yo$hik! :2beer:
На картах есть мелкие ошибочки. А на последней карте отсутствует текстура ландшафта.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 10:29
Eugeny
Удивительно что используя стандартний контент пропадают текстурки, по поводу текстурных швов, то здесь уже нельзя ничего поделать.
По поводу третьего левела, вот те текстурки которые у тебя пропали, помести их в пак, протестируй и отпишы.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 10:49
Yo$hik!

Текстуры встали на место. Вот только граница моря так и осталась в черно-серый квадратик.


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 14:19
Hi, Eugeny

Take the texture on attachment and place it on vendetta.pk3 file.
Вложение:
textures.rar


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 16:26
Thank VicPas!
Now all in their places.
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 26 май 2010 17:52
Good Work Yo$hik, but still have something to make.
Please take the shots on attachment and correct more errors:
Shot0001 - Have one hole in the begin of the map France1.
Shot0002 and shot0003 - You can rotate this texture on ceiling to match the texture below.
Shot0005 - Have one hole in this corner on map France2.
Shot0007 - Suspend a bit this car model. he seems a little buried in the ground.
(*)Shot0009 and Shot0010 - Place the detail showed on shot0010 as func_static, mark start_invis and after connect it with the func_explosive showed on shot0009.
After the player break the door the detail will appears.
Shot0011 - Have a hole in this place - change the caulk texture with the wall's texture.
Shot0014 - Place windows texture in this building - it is very poor.
Shot0015 - Place time in this door and in the other, because it is closing very quiclk or place entities trigger_aidoor with markers connected with the doors.
Shot0016 - I think that it is better to place texture here equal the walls.
Shot0017 and shot0018 - These objects need border too.
Shot0019 - I think that it is better to place drawers's texture here. maybe this:
textures\chat\wd_sr_va7.jpg.
Shot0020 - You need to remake this object and align the texture.
Shot0021 - You made the ladder OK, but the texture of the stairs is stretched.
Shot0022 - This roof's texture needs to rotate and align.
Shot0023 - You need to place time in this trigger end, because when the player touch it the level finish without the player got the objective.
Shot0024 - I think it is better to place here, the texture equal of the other walls.
The border of the passage is OK.

(*) The detail's texture is blinking.

Another hint:
Open the maps Escape1 and Escape2 on GTKRadiant and see how to use the areaportal texture on maps.
Вложение:
Vendetta_shots.rar


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 27 май 2010 07:11
Hi, Yo$hik.
I am placing on attachment one version with a few modifications about "Terrain" used in your map France3.
Maybe you can use it to solve your problems with this terrain.

1 - Place pk3 file in your RTCW/Main folder and call console and type "/spdevmap beach2" without quotes to see the map and terrain.
2 - On Pk3 file has source map. script for shader, alpha tga and usual textures for the future compilations using this terrain.
3 - If you need to modify anything in this source map, use Keys "Ctrl+c" to copy, "Ctrl+v" to paste and after use key "v" to adjust the vertices with careful and not unconfigure the angles.
Good Luck.
Вложение:
beach2.rar


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 10 июн 2010 19:23
Hi, Yo$hik.
Any progress in this project?
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 19 авг 2010 16:23
Hello. Yo$hik.
Do you will complete this project?
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 20 авг 2010 12:54
Hello vicpas
I now no free time, project now undone
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 20 авг 2010 14:58
Ok, We are waiting....
Заголовок сообщения: Re: Первые работы Yo$hik-а
СообщениеДобавлено: 24 окт 2010 15:54
Hello Yo$hik.

Many time without any news about your project RTCW-Vendetta.
I hope you don't give up to finish it.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 4 из 32
[ Сообщений: 476 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: Google [Bot] и 213 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  
cron

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB