Текущее время: 28 мар 2024 12:06

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Новая тема Ответить
Страница 2 из 8
[ Сообщений: 114 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 24 фев 2019 20:19
Anders Basymowski писал(а):
Некоторое время назад было сообщено об обновлении движка ioRtCW https://github.com/iortcw/iortcw , добавлен параллакс-маппинг в render2 . Я надеюсь , уважаемый WolfETPlayer уже использовал это в своём моде ?


Паралакс есть и в предыдущих билдах, в т.ч. и в моде RealRtCW. Добавлен алгоритм попиксельной трассировки лучей для мягких теней, они должны выглядеть куда более красивей и точней с адаптивной выборкой. Неплохо было б добавить это и в мод. Сам паралакс без карт текстур выглядит не ахты, но вот тени шикарные.
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 25 фев 2019 03:08
I hope that this engine will continue to be developed, and at least most of the existing bugs will be fixed. :)
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 25 фев 2019 20:12
Интересно , есть сборка ioRtCW с этой правкой ?
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 25 фев 2019 21:55
Not yet, developers still updating the engine but really slowly in this time. I saw that the developer of spearmint engine (based on ioquake3) is doing some work on iortcw, improving the code as well.
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 26 фев 2019 00:22
HellBaron писал(а):
Not yet, developers still updating the engine but really slowly in this time. I saw that the developer of spearmint engine (based on ioquake3) is doing some work on iortcw, improving the code as well.


Good news, HellBaron. By the way, is it possible for the QEffectsGL Wrapper to work alongside RealRTCW? I ask this because I can't seem to get it to work with the mod, regardless of whether I'm using the old OpenGL renderer or the new Rend2 renderer.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 26 фев 2019 16:18
I think you will find some issues with rend2 of iortcw, isn't finished, actally don't draw correctly all surfaces. QeffectGL works well on old renderer, same for Venom Mod.
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 26 фев 2019 20:09
HellBaron писал(а):
I think you will find some issues with rend2 of iortcw, isn't finished, actally don't draw correctly all surfaces. QeffectGL works well on old renderer, same for Venom Mod.


Thanks, HellBaron. Actually, I was using the rend2 renderer, because the old renderer created strange lag issues on more detailed maps, and crashes would sometimes occur along with low FPS and other anomalies. The crouch function of the player would move extremely slowly and the player's movement in general would behave strangely. This occurred for me while playing RealRTCW alongside the latest version of your mod, while using the old renderer.

If it's possible to fix this lag and use the old renderer alongside QEffectsGL, then please let me know, as I can't even get it to work either. Interestingly, it works fine on a clean install of Rtcw.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 27 фев 2019 09:34
Latest Realrtcw and iortcw lags with your system? Very strange. However, with new engine you dont really need of QeffectGL because you can use bloom and set a large set of commands for gamma, colors etc.
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 09 мар 2019 09:46
Здесь сообщено о выпуске iortcw версии 1.51 c x 64 https://pcgamingwiki.com/wiki/Return_to ... olfenstein , так же доступно для скачивания
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 17 мар 2019 13:53
https://github.com/iortcw/iortcw/releases/tag/1.51c
Iortcw 1.51c finally released!! Let's test it!
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 17 мар 2019 14:47
Один житель соцсети vk.com показал мне , как собирать iortcw в среде MinGW и я сделал небольшие правки сингла и коопа , правда в 32-битной версии .


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 17 мар 2019 14:50
А здесь собраны dll для коопа , на основе версии 1.03 .


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 17 мар 2019 18:36
rtcw coop 1.03 version it's not real folder it's fake this got virus & cyber attack.
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 18 мар 2019 00:13
Blackguard17 писал(а):
rtcw coop 1.03 version it's not real folder it's fake this got virus & cyber attack.


The download is fine for me, no viruses were found.


HellBaron писал(а):
https://github.com/iortcw/iortcw/releases/tag/1.51c
Iortcw 1.51c finally released!! Let's test it!


Awesome news! I'm glad that this engine is still being worked on, despite the slow progress. :yes:
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 20 мар 2019 12:57
Slow progress yes, now disabling OpenAL conversation sync works good, but some sound/music things still bugged, everything is perfect under older opengl1, no more bugs with coronas into doors, invisible models etc. I don't know, he messed up with the code in previous versions adding new software source without test accurately the main single player issues. No bugs in multiplayer.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 2 из 8
[ Сообщений: 114 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 46 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB