Текущее время: 19 мар 2024 09:51

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Новая тема Ответить
Страница 1 из 8
[ Сообщений: 114 ]
На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2016 11:01
Не нашёл темы, поэтому создал новую.Буквально день назад релизнулся ioRTCW под номером 1.5а. К сожалению релиз в основном нацелен на багфиксы, нежели на новые фичи, но проект живёт и это радует. На днях оценю.

To celebrate the 15th anniversary of RTCW, a new release of iortcw is now available for download.

The version number was bumped to 1.5a (15th anniversary). This is also to help avoid the continued duplication of version numbering with other projects.

As usual, more updates and fixes. This is more of a bug fix release rather than new feature additions.

Full list of changes are here:
https://github.com/iortcw/iortcw/compare/1.42d...1.5a

Library updates:
SDL2 (2.0.4), OpenAL Soft (1.17.2), Freetype (2.6.4), curl (7.46.0), ogg (1.3.2), opus (1.1.2), vorbis (1.3.5), and zlib (1.2.8).

Cvar fixes / adds:
cg_crosshairHealth (Vanilla - fixed)
cg_showblood/com_blood (Vanilla - fixed turning this off)
cg_drawCrosshairBinoc and cg_drawCrosshairReticle (New SP - sniper/snooper/binoc reticle crosshairs as they appear in vanilla)

General:
Rend2 optimization and improvements.
Some general sound and rendering bug fixes.
Some joystick/gamepad improvements.
Corrected the Punkbuster GUID hash calculation for 64 bit clients.
Re-implement official master as default and some heartbeat optimization.
Improved shader syntax/error messages.
Other stuff.

Downloads here:
https://github.com/iortcw/iortcw/releases/tag/1.5a

Mirror1:
http://stats.ecgnetwork.co/iortcw/

Mirror2:
http://beach.ecgnetwork.co/iortcw/

Enjoy!
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2016 16:46
It's very strange, but new one won't work on my system. I will wait 1.5b..
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 20 ноя 2016 18:08
Thanks for sharing this excellent news, WolfETPlayer. I'll advertise this news to other Rtcw websites via one of my website updates. :D
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 21 ноя 2016 19:51
Замечательная новость
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2016 10:55
Someone tried out new release?? Still not working on my systems...
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2016 17:56
Насколько я помню, предыдущие версии требовали вот эту dll от среды Min GW


У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 24 ноя 2016 19:52
Found the problem! New ioRTCW will work ONLY with untouched original data files! Reinstalled and works great with new engine!
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 30 ноя 2016 17:45
Не пошёл, гад, почему-то ..
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 07 дек 2016 00:20
Всё запустилось идеально. Проверял на версии RTCW с Gog.com. К сожалению баг с рассинхроном движений рта и речи так и остался. Он у меня одного или это у всех так?
UPD.
Получил ответ от самого разраба:
The lip sync is only approximated when using the OpenAL sound system.
s_useopenal 0 is the cvar to use the older vanilla stereo sound system (no surround / spatialization )
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 01 июл 2017 04:33
A new version of ioRTCW has been released called 1.51! Check my website for more information: https://goo.gl/Q3oqpt
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 05 сен 2017 01:59
A new ioRTCW 1.51b client has been released for Rtcw MP! Check my website for more information: https://goo.gl/ZVqJBk
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 18 фев 2018 17:44
IoRtcw improves every part of the code, it's really light and optimized, it's better play Rtcw now than 5 years ago in latest computers.
But..
For now has unlocked cheats, sound issues in SP about weapons, alarms and music situations, ruining the feeling of the game. Rend2 don't solves every problem of original game visual, instead improves the original renderer opengl1 just as ioquake3 does with Q3A.
The dynamic fog is still bugged, it supports one shader stage for texture without visual problems (see water and marks of explosions in fog), we are in 1998...
Flares sometimes are visibles into brushes (don't happens in original Rtcw).
Unsolved the incompatibility with some surfaces in presence of nvidia chipsets.
Some surfaces disappears under every configuration in lot of levels.

Actually Iortcw it's made for multiplayer.
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 15 июл 2018 19:20
Кто может подсказать , почему ioRtCW вылетает на уровне Forest ?
_________________
Изображение
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 12 ноя 2018 20:09
Anders Basymowski писал(а):
Кто может подсказать , почему ioRtCW вылетает на уровне Forest ?


This level doesn't crash for me, Anders, while I play it under the RealRTCW 2.2 mod, which is running on the ioRTCW engine.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: ioRTCW
СообщениеДобавлено: 24 фев 2019 18:12
Некоторое время назад было сообщено об обновлении движка ioRtCW https://github.com/iortcw/iortcw , добавлен параллакс-маппинг в render2 . Я надеюсь , уважаемый WolfETPlayer уже использовал это в своём моде ?
_________________
Изображение
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 1 из 8
[ Сообщений: 114 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: Yandex [Bot] и 10 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  
cron

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB