shurr писал(а):
Обычная ошибка, встречается у всех мапперов. На второй стороне браша текстура всегда будет отображаться зеркально. Забыли/поленились Horizontal Stretch сделать со знаком "минус", потом эту дверь скопировали по всему уровню
Да это все понятно. Но как можно было так обосраться с текстурами, когда за полгода до релиза с ними все было нормально. На выставке Е3 уровень явно уже был готов в полной мере.
Согласен с тем, что многие мапперы сидят с этим фейлом. Тот же Dialog так же видно не в курсе.
Ron Boy писал(а):
Also, in your video above, Wolf, the guy in the video mentioned a first objective for the assault level, which was to destroy an experimental aircraft that's inside one of the hangers, then proceed to escape with the Kobra rocket plane, as it happens in the game's final release. It appears that the game's devs removed this first objective, for some reason, but left the second objective.
In the russian magazine
"game.exe" was a report about E3 2001 and a journalist who was at the exhibition said that we had to destroy some german general, who arrived at the airfield by plane. Very interesting, what was the original idea of the mission.