Текущее время: 20 апр 2024 00:17

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Новая тема Ответить
Страница 4 из 8
[ Сообщений: 109 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 16 фев 2016 00:27
RTCW on Unreal Engine 4.

Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 16 фев 2016 01:25
vicpas писал(а):
RTCW on Unreal Engine 4.


This looks interesting. Unfortunately, it looks like the author didn't finish the project, which usually happens with these types of projects. :(
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 15 мар 2016 00:07
Heinrich I jailed (RTCW bug).
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 15 мар 2016 12:56
Unreal Wolf with a plastic walls looks like a shit :D
_________________
Сибиряк безгранично любит свою угрюмую природу; он черпает в ней силу. ©Моисей Борухович Аксѣльродъ
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 15 мар 2016 20:18
vicpas писал(а):
Heinrich I jailed (RTCW bug).


I noticed that the final few maps of the original Rtcw have many small bugs, and a few big bugs too. Maybe the developers started rushing the maps, since they were almost finished with the SP campaign?


John Warner, I will admit that it doesn't look perfect. But there are some modern engines where the graphics look great, such as Berserker@WolfSP.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 сен 2016 18:19
Graphics Mod & New Weapons Mod:
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 23 сен 2016 19:32
Hello vicpas! It's RealRTCW 2.0 with QEffectsGL, a graphic wrapper for openGL games: a kind of EnbSeries but converted for openGL, very heavy for mid power systems. It's possible use it with every title of id software and Half Life series.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 23 сен 2016 19:58
Thanks for information, HellBaron.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 24 сен 2016 19:53
Немножко "трэша"

_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 24 сен 2016 22:29
С самолетом в конце - круто!
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 24 сен 2016 22:35
I agree with you, Shurr.
Some maps seem convertions.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 24 сен 2016 23:25
Interesting video, Eugeny. The maps still need a lot of work though. Are you planning to do something with these maps? :)
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 30 сен 2016 05:30
I'd like to get the level on 43:44 to include it on my mappack or i could learn to make that action.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 30 сен 2016 10:20
It should be in the source code to add functionality
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 30 сен 2016 23:47
vicpas писал(а):
I'd like to get the level on 43:44 to include it on my mappack or i could learn to make that action.


I agree; it would be great to see this effect on your Age of Horror project. But the source code will need to be altered, as Eugeny said.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 4 из 8
[ Сообщений: 109 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 106 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  
cron

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB