Текущее время: 19 мар 2024 08:32

Часовой пояс: UTC + 3 часа




Новая тема Ответить
Страница 4 из 8
[ Сообщений: 109 ]
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.
Автор
Сообщение
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 16 фев 2016 00:27
RTCW on Unreal Engine 4.

Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 16 фев 2016 01:25
vicpas писал(а):
RTCW on Unreal Engine 4.


This looks interesting. Unfortunately, it looks like the author didn't finish the project, which usually happens with these types of projects. :(
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 15 мар 2016 00:07
Heinrich I jailed (RTCW bug).
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 15 мар 2016 12:56
Unreal Wolf with a plastic walls looks like a shit :D
_________________
Сибиряк безгранично любит свою угрюмую природу; он черпает в ней силу. ©Моисей Борухович Аксѣльродъ
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 15 мар 2016 20:18
vicpas писал(а):
Heinrich I jailed (RTCW bug).


I noticed that the final few maps of the original Rtcw have many small bugs, and a few big bugs too. Maybe the developers started rushing the maps, since they were almost finished with the SP campaign?


John Warner, I will admit that it doesn't look perfect. But there are some modern engines where the graphics look great, such as Berserker@WolfSP.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 22 сен 2016 18:19
Graphics Mod & New Weapons Mod:
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 23 сен 2016 19:32
Hello vicpas! It's RealRTCW 2.0 with QEffectsGL, a graphic wrapper for openGL games: a kind of EnbSeries but converted for openGL, very heavy for mid power systems. It's possible use it with every title of id software and Half Life series.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 23 сен 2016 19:58
Thanks for information, HellBaron.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 24 сен 2016 19:53
Немножко "трэша"

_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 24 сен 2016 22:29
С самолетом в конце - круто!
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 24 сен 2016 22:35
I agree with you, Shurr.
Some maps seem convertions.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 24 сен 2016 23:25
Interesting video, Eugeny. The maps still need a lot of work though. Are you planning to do something with these maps? :)
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 30 сен 2016 05:30
I'd like to get the level on 43:44 to include it on my mappack or i could learn to make that action.
Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 30 сен 2016 10:20
It should be in the source code to add functionality
_________________
Официальный сайт Project-X

Заголовок сообщения: Re: Return to Castle Wolfenstein - BUGS and CURIOSITIES.
СообщениеДобавлено: 30 сен 2016 23:47
vicpas писал(а):
I'd like to get the level on 43:44 to include it on my mappack or i could learn to make that action.


I agree; it would be great to see this effect on your Age of Horror project. But the source code will need to be altered, as Eugeny said.
_________________
My Website: http://mikebwolf.wix.com/ronboyproductions

My Blogspot site with reviews of recent Rtcw Sp maps: http://ronboyreviews.blogspot.com/

Mod DB: https://www.moddb.com/members/ronboy
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Страница 4 из 8
[ Сообщений: 109 ]

Часовой пояс: UTC + 3 часа


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Кто сегодня был на конференции за последние 24 часа

Пользователи смотревшие этот форум за последние 24 часа: нет зарегистрированных пользователей и 8 гостей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения
Перейти:  

Работает на phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB