RtCW - SP_BEACH... Return to the Beach!

Наш боевой брат-по-оружию из города Сан Паулу Солнечной Бразильянии (как раз оттуда, где в лесах много Диких Обезьян, они ка-а-ак прыгнут! © Донна Роза д'Альвадорес) Vicente Pasquino aka Vicpas в особых представлениях не нуждается. Кроме того, что он автор замечательной работы The Fortress, он доводит до ума различный долгострой, валяющийся на мапперских складах и реанимирует различные карты, например именно он собрал патчи для Ameland, Enigma, Fast_New Pharao, HDDL, Project 51 и The Hill, которыми пофиксил различные баги. Помогал Аркоту 24 в его Arkot и Arkot_mappack, etc.

На сей раз Висенте осуществил мою мечту - он переделал мультиплеерную карту mp_beach для сингла. Когда-то я надеялся, что мапперы то же самое сделают с мультяшными картами для MoHAA, коих валяется в сети просто море разливанное...

MISSION 1: Invasion
Part 1: The Beach

Orders are as follows: Infiltrate the fortress and investigate increase in actvitiy from SS Paranormal Division. Gather any intelligence information you may find regarding said SS division and their activities in the area. You are in uncharted territory, so it will be up to you to determine the best possible course of action. Eliminate the resistance to facilitate the landing of the Allies. After finishing your goals, go towards the beach and find an ally that will take you to a safe location.

Good luck, Soldier!

Миссия 1: Вторжение
Часть 1: Пляж

Ваша задача: незаметно проникнуть в крепость и исследовать увеличившуюся активность противника из Отдела паранормальных явлений СС. Собрать любую ценную информацию по деятельности Отдела паранормальных явлений СС в этой области. Вы ступаете на неразведанную территорию, так что действуйте по обстоятельствам, как сами сочтёте нужным. Подавите всё возможное сопротивление противника для обеспечения беспрепятственной высадки нашего десанта. После завершения своего задания идите к берегу и найдите нашего человека, который отвезёт вас в безопасное место.

Удачи, солдат!

MISSION OBJECTIVES / ЗАДАНИЯ МИССИИ:

1 - Kill Commandant (Пристрелить коменданта)
2 - Steal secret documents (Стырить документы)
3 - Destroy Radio Communications (Взорвать радиостанцию)
4 - Destroy Flakgun (Взорвать зенитный автомат)

Нажмите для увеличения
Нажмите для увеличения
Нажмите для увеличения
Нажмите для увеличения

Говорить тут особо не о чем, в это надо играть!

Нажмите для увеличения
Нажмите для увеличения
Нажмите для увеличения
Нажмите для увеличения

Отмечу один весьма важный аспект: данная карта является одной из самых удачных реализаций изрядно доставших бесчисленных клонов Бичёвских Отсолтов в RtCW, т.е. высадок на побережье в сочетании со штурмом прибрежного бункера. Пример бесчисленного клона: Beach Attack...

Страничка на форуме: Vicpas: Converting mp_beach to sp_beach [SP map]

Установка и запуск: распаковать архив в каталог Return to Castle Wolfenstein, запускать с помощью ярлыка. Но обязательно нужно отредактировать свойства ярлыка таким образом, чтобы было правильно указано расположение вашего каталога с игрой. ИМХО пихать игру в каталог C:\Program files могут только алени... :)

©2012 AlexDOK

Title : sp_Beach
Version : 1.0
Author(s) : Vicpas
Release Date : 06/30/2012
E-mails Address : vicpas@ig.com.br / vicpas1@gmail.com
Home Page : -.-
Game : Return to Castle Wolfenstein - Single Player
Levels : Only one

* Construction *

Map base : mp_beach.
Custom textures : none.
Custom sounds : Some by Ronboy and three weapon's sounds from mod Simple Weapon Mod (1.0.2) by Semwolf.
Custom models used : One from addon Project 51.
Custom prefabs : none.
Editors used : GTK Radiant 1.2.11.
Other utilities used : Q3map2 2.5.16_win32_x86.
Known bugs : On video option "Vertex" i am not getting to fix textures for terrain.

* Installation, Information and how to play *

- Unzip to your C:\Program Files\Return to Castle Wolfenstein folder.
- Play using the shortcut and when the intro movie runs, press "enter".
- If you have RTCW installed in another directory, you must to edit shortcut.

* Description *

This work is dedicated for the creators of the map mp_beach and all RTCW's fans.

* Maps Info *

the sp map was compiled with:

PC Pentium4 Dual Core 3400 MHZ with 2GB RAM
Video Card - Nvidia 6200 with 256 MB
bsp_BSP, -vis -fast, -light -fast
(3 minutes to compile and about 5 minutes to AAS)

* Thanks to *

Creators of the map mp_beach.
RonBoy for helping on entity placement & testing.
http://volfshantse.netorn.ru/forum/
http://www.planetwolfenstein.com/

Additional Credits to : Gray Matter Studios INC, ID Software and Nerve software.
For the wonderful games they make, and for letting us play along, sharing their efforts with us,
behaving like friends, instead of infesting their software with DRM and treating us as thieves...

* Testers: *

RonBoy (mikebwolf@yahoo.com)
AidenDemon (http://volfshantse.netorn.ru/forum/)
Krot (http://volfshantse.netorn.ru/forum/)
Yo$hik (http://volfshantse.netorn.ru/forum/)
Semwolf (http://volfshantse.netorn.ru/forum/)
John Warner (http://volfshantse.netorn.ru/forum/)
maciekp (http://volfshantse.netorn.ru/forum/)

* Copyright / Permissions *

This map is a reissue(c) by Vicpas(2012). All rights reserved.
Authors MAY NOT use this level as a base to build additional levels.
You are NOT allowed to commercially exploit this level, or any of it's assets (models,
textures, sounds, etc) i.e. put it on a CD or any other electronic medium that is sold
for money without my explicit permission! You MAY distribute this ZIP and associated files
through the (internet, FTP, local BBS etc.), provided you include this file and leave the archive intact.

* Notes: *

1 - If somebody found some bugs, please email me.
2 - If i forgot somebody, please forgive me

Return to Castle Wolfenstein is an excellent game idealized by Gray Matter Studios INC, using the engine of the game Quake III's ID Software.

Unhappily few mappers were interested in doing Mods or maps (Single Player), to give continuity the saga of the hero B.J. Blazkowicz.

Enjoy and thank you.

Vicpas.


ОГЛАВЛЕНИЕ

This page created by AlexDOK ©®2005-2012 All Right Reserved
My special thanks to Anton Ultra (www.combat-folk.ru) for design.